Česta pitanja

1. Na kojem području vršite dostavu?

Dostavu vršimo isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine. Naš logistički partner omogućava pouzdanu i sigurnu isporuku u sve gradove i naseljena mjesta unutar BiH. Trenutno ne vršimo dostavu u inostranstvo.


2. Koji način plaćanja nudite?

Trenutno prihvatamo isključivo plaćanje pouzećem – to znači da narudžbu plaćate gotovinom direktno dostavljaču prilikom preuzimanja pošiljke. Ovaj model plaćanja omogućava sigurnost i povjerenje kupaca, jer proizvod prvo stiže na vašu adresu, a plaćate tek nakon prijema.


3. Da li dobijam fiskalni račun uz kupljeni proizvod?

Apsolutno. Svaka narudžba dolazi uz fiskalni račun, izdat u skladu sa zakonima Bosne i Hercegovine. Račun služi kao dokaz o kupovini i garantuje transparentnost poslovanja. Molimo vas da sačuvate fiskalni račun, jer vam može zatrebati u slučaju reklamacije ili dodatnih pitanja vezanih za proizvod.


4. Koliko traje isporuka i koliko košta dostava?

Rok isporuke je obično između 1 i 3 radna dana, u zavisnosti od vaše lokacije i vremena kada je narudžba zaprimljena. Cijena dostave se jasno prikazuje tokom procesa naručivanja, a često nudimo i besplatnu dostavu za određene iznose narudžbe ili promotivne akcije. Za aktuelne informacije o dostavi, pratite naše stranice ili kontaktirajte korisničku podršku.


5. Da li su proizvodi koje nudite originalni Forever Living proizvodi?

Da, svi proizvodi dostupni na webshopu Moje Zdravlje su isključivo originalni Forever Living proizvodi, direktno iz ovlaštenih distribucijskih kanala. Garantujemo autentičnost i kvalitet svakog artikla, a proizvodi dolaze u originalnoj ambalaži, s jasno naznačenim rokom trajanja i deklaracijom na bosanskom jeziku.


6. Kako mogu znati da je moja narudžba uspješno zaprimljena?

Nakon što dovršite narudžbu na našoj stranici, automatski ćete dobiti potvrdni e-mail sa svim detaljima narudžbe. Ukoliko ne dobijete potvrdu u roku od 24 sata, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila, telefona ili obrasca na stranici – naša korisnička podrška rado će vam pomoći i provjeriti status vaše narudžbe.